RSS
 

Archiwum - Styczeń, 2012

Z Onetowego Forum Pogodowego

31 sty

Z Petersburga do kolegi na Syberii dzwoni Pietia
-Halo Sasza, ja słyszał że u was bardzo zimno?
- Eee tam ledwie minus 20.
- Ale w radio mówili że minus 60 ?!
- Aaaa ,to może na zewnątrz?

 
Komentowanie nie jest możliwe

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Pomylka

26 sty

Chcialam powiedziec, ze ten snieg to ja zamawialam, a niekoniecznie Bulgarzy, Grecy czy Rumuni.
I ze wedlug wszelakich newsow, wszyscy w Eire sa na snieg gotowi.
I jeszcze ze gdyby spadl wreszcie, to man od drewna by sobie odbil chude miesiace, a my palilibysmy w kominku, bo tak to Polowicowi troche za cieplo i mu sie nie chce. mnie sie chce i wcale mi nie za cieplo, ale Polowic jakos tak, ze nie i juz, no i co mu zrobisz.

Wiec ja poprosze stamtad przepakowac szybko i pod nasz dom :) Za to moga sobie zabrac te 7 do 15 stopni w skali Celsjusza. I te 2,2 w skali Richtera z okolic Limerick, o ile pamietam. tez, gratis.

 
1 komentarz

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Kraj paradoksu

25 sty

Faktycznie, Eire ma wiele wspólnego z Rzplita – m. in. to kraj paradoksów: wieksza jest tu szansa na zorze polarna niz na snieg.
Poki co, od tygodni nie widzialam ani jednego, ani drugiego.
Humor tez do dupy, ale szansa na odmiane, bo za oknem ladnieje odrobinke.

 
Komentowanie nie jest możliwe

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Bo sa dni, kiedy ciagle pada deszcz….

24 sty

Taka piosenka sobie byla, a piosenkarka cieszyla sie luksusem mozliwosci zamkniecia drzw i zalila, ze telefon nie dzowni.
Roznica jest taka, ze luksusu nie posiadam, a zreszta, gdybym nawet posiadala, to spedzanie 3/4 zycia na Wyspie w zamknieciu nie napawa optymizmem. Nawet jesli pod oknami przez caly cholerny rok kwitna zolte pierwiosnki. No ja tez sie ciesze, ale nie mialabym nic przeciwko krotkiej, okresowej przerwie na bialy rowny dywan.
I dlaczego zolte, sadzilismy wszystkie kolory z zolcia w zdecydowanej mniejszosci!

Khem! Kiedys wreszcie jakies wakacyjne zdjecia wypadaloby wrzucic….

 
Komentowanie nie jest możliwe

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

O smaku sie nie dyskutuje ;P

23 sty

…ale po PrincePolo / Princessie / Grzesku itd. kit kat smakuje jak nawoz naturalny. Taki od przezuwaczy. O Cadbury’s nie warto nawet wspominac. Dobrze, ze zachomikowalam (nomen-omen) XLL ksiecia czyli Prince Polo :)

Off-topic – HalnkoBoska, bardzo ciesze sie, ze nie jestem osamotniona.

 
1 komentarz

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Podziękowania

18 sty

KAMI! STOKROTNE DZIĘKI! Mało się nie popłakałam z radości! :******

 
1 komentarz

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Bezdzietna matka głupców

18 sty

Skopana wielekroć, w tym przez moich rozmaitych przyjaciół, a głównie przez z natury pesymistycznie nastawionego do życia Połowica, trzyma się nieźle. Kuśtyka ulicami i ogląda zabiedzone gołębie, rozcierając obolałe potłuczone kości, oglądając coraz to nowe siniaki, rany, stare i nowe mniej lub bardziej wyraźne blizny. Czasem przysypia sobie na ławce i dręczy ją lekki głód grzanego, mocnego wina (pamięta jedno wytrawne w ulubionym pubie, który już dawno nie istnieje w owej przytulnej, swojskiej i przyjaznej formie). Otula się łachmanami, wiedząc, że wygląda modnie i elegancko, chociaż bardzo dziwacznie na lokalnym tle wszechobecnego głupawo-szczęśliwego rozmemłania. Wprawdzie i tej elegancji nikt nie rozumie, podobnie jak tego, że ją szczypie całe ciało i dusza. Tuła się tak bez sensu i ciągle szuka miejsca i celu, przeganiana od drzwi do drzwi, ciągnąc nadal odrapaną walizkę. Ale ma się dobrze. Silna jest bestia. Zacięta. Nie da się Wam.
Nadieżda Koticzkowna*).

*) Licentia poetica. Sensu stricte to powinna być Jozefowna.

 
Komentowanie nie jest możliwe

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

„W imię zasad, s***”

12 sty

Nie podobają mi się newsy w telewizji.
W imię zasad?
Najpierw przyszli czerwoni, potem czarni i zaminili…
Jeszcze tutaj wrócimy. Z Olem.

I pojechał na Hawaje, bo świat na trzeźwo jest nie do zniesienia.

Ja chcę spać.
A w ogóle to ja zła kobieta jestem ;P
(ale nie dla Połowica. I szacunek dla Pana Generała, na przekór krótkowzrocznym i sklerotykom i urodzonym później, może ZA późno)

 
1 komentarz

Napisane w kategorii Bez kategorii

 
 

  • RSS