RSS
 

Archiwum - Maj, 2011

Chryste, znaczy, cierpliwości

28 maj

Połowic ma Reise Fiber. Nie, on jest CHORY przed podróżą. Przed tą podróżą bardziej niż przed innymi. Możliwe, że kilkadziesiąt procent to fakt, że jedziemy z innymi liniami niż zwykle. boli go to tu, to tam, migrena 10 w skali j1:10 to już norma, dolegliwości ze strony układu pokarmowego jest naszą codziennością….

Zaczyna boleć mnie głowa.

Call of holidays.

Mam czas do wtorku, żeby zmienić.

No kurde noga, zawsze mogę oddać dwa z trzech biletów!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A mostu, gówno, nie ma.

Nie ma też rajstop w zegary w moim rozmiarze. Wprawdzie była gouda od trzech prodecentów i Gatta z pluszowym nadrukiem w gadzią skórkę, ale i tak jakoś czuję się w kryzysie mimo radykalnej poprawy zaopatrzenia w naszych sklepach – hehe – polonijnych. Moze dlatego, że busy nada jeżdżą jak w dzikeij Afryce co około dwa dni.

 
Komentarze (3)

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Grzebanie w przeszłości

28 maj

Np. Sztywny Pal Azji. Jaki cholernie aktualny.

http://www.youtube.com/watch?v=KDazSUA3y8A

Kobranockowa „Kocham cię jak Irlandię” jest dla mnie bardziej abstrakcyjna niż Piet Mondrian.

 
Komentowanie nie jest możliwe

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Lista – cd.

26 maj

I jeszcze kiedy w jednym zdaniu, a choby „paragrafie” zalecenia zaprzeczaja same sobie. Zwlaszcza jak to zalecenia kierownictwa. Hm.

 
Komentowanie nie jest możliwe

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

prezencik

26 maj

No i Polowic wygral, bo naduzyl mojego „miekkiego momentu”, kiedy pozwalam mu na wszystko (prawie) – bo ja wredna kobieta jestem poza tym….
I juz wiem. stary ekspres do kawy mi sie zuzyl co nieco (ale przeciez kawe ciagle robi i to ciepla ;).
No i mam nowy maly statek kosmiczny :) na razie dokuje w pokoju, moze dzis albo w sobote stanie na pozycji bojowej, bo musze najpierw go wyprobowac w ogniu. Znaczy po prostu kawe zrobic i zobaczyc, jak dziala.

Tyle dzika radoscia, co niepokojem napawa mnie prognoza 30 stopni w czerwcowy wtorek. Najwyzej obloze chlopakow lodem, a sam pojde szalec! :D:D:D NARESZCIE! (od paru klat po raz pierwszy… o ile sie sprawdzi!)

@Merle – ale moge co najwyzej pomacac klawiature albo monitor. Przyznaj, ze to nei to samo, co obalony Zywiec albo jakis inny Lech. Najchetniej bezalkoholowy ;P

 
Komentowanie nie jest możliwe

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Most bedzie.

24 maj

Potrzeba troche popiolow wulkanicznych, zeby Polonia Transport ustanowila dodatkowe kursy. potrzebuje jeden. W czwartek. Drugiego.
Most bedzie.
Most bedzie :)
Uof-uof! (nowa wersja pieska)

(kto ogladal uwaznie, ten wie ;P)

 
Komentarze (2)

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Lista

23 maj

Mam dosc:
- wizyt VIPów w kraju, który nie radzi sobie nawet z codziennoscia
- dolegliwosci Polowica o nieznanym podlozu, choc najpewniej psychologicznym; a juz na pewno jest to jego opinia
- uporu Polowica, kiedy latwo moze sobie poprawic sytuacje, ale nie bo nie
- alergii
- konkurencji we wlasnym zespole (byla mniej dotkliwa, kiedy obserwowalam z boku – nie wiem, czy szkodliwa, czas pokaze, ale stymulujaca dla mnei nie jest)
- wiatru i przelotnych ulew
- denerwowania sie o wakacje (a sie nazbieralo; organizacyjnie moze zasadniczo konkurowac z wizytami VIPow)
- szukania przystanku do domu po pracy (patrz punkt pierwszy)
- braku namacalnych dowodow, ze mam wietnych przyjaciol na kazdym kroku i kazdego dnia (a bywalo.)
- niepokoju o katastrofy naturalne, ktore moga zaklocic nam zycie i obaw przed inteligencja pozaziemska
- czekania na kolejny odcinek Big Bang Theory, kiedy juz obejrzelismy wszystkie sezony :(((

- robienia dobrej miny do zlej gry
- udawania, ze jest mi dobrze, jak mi nie jest
- ludzi, ktorzy mi zazdroszcza, bo im sie wydaje, ze mi sie w zyciu powiodlo jak cholera, podczas kiedy ja uwazam, zeby nie nalykac sie tego, tuz nad poziomem czego mam usta

Lista nie jest kompletna, ale ide szukac przystanku kierunek dom.

aha:
- przychodzenia do pracy spozniona, kiedy wychodze wczesniej
- jazdy busem na wakacje, bo nie ma pociagu do Polski, bo nikomu sie nie chce inwestowac w tunel Irlandia – reszta swiata.
A to by bylo przyszlosciowe, bo stad o krok do Obamy, ktory sie paleta teraz po centrum duplina
- wracania do domu o porze malo przyzwoitej, o ktorej niktorzy juz spia, inni ida do pubu na nocna pinte. Ja nie ide (vide: bajka o Magdzie).

 
Komentarze (2)

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Takie tam. Wkurzenie lekkie

22 maj

Nie może mi przejść, a już od paru godzin sobie imputuję, że gupol jestem.
No ale pomijając fakt, że gotowanie /pieczenie/smażenie/duszenie mięcha od południa do 12:00 do 16:00 jest zadziwiające, choć nie niemożliwe, to jednakowoż przyrządzanie obiadu przed pójściem do kogoś na zaproszony obiad jakoś tak… Dziwnie. Dziwnie mi z tym. Męczy mnei to. Męczę mnei ja sama, więcej: mam siebie dość. Ze swoimi popieprzonymi wątpliwościami, niepewnościami, rozdarciami wewnętrznymi i użeraniem się o racjonalne podejście do spraw, których zasadniczo nie powinno się traktować emocjonalnie.
I wkurzzzzza mnei totalnie, że już 22:00.
Za oknem powoli zapada zmrok.
Po zeszłotygodniowym struciu mój żołądek nadal łypie na mnie spode łba, ale trawi grzecznie (choć ze zmierzłą minką), natomiast perspektywa dojazdów i powrotów w okresie pobytu Baraka w duplinie przyprawia mnie o mdłości. Znów będę o 9 w domu.
Demokratycznie wybrany prezydent.
Wychodzi na to, ze zostaję anarchistką :(
Czyli wystąpię przeciwko sobie, bo (m. in.) anarchiści strasznie się awanturują, żeby nie ratować upadających banków.

No kruca, bomba, zaszczelić się mam?! :(((((

A jkby nie to, ze mamy jeszcze pół pieczonego kurczaka, to można by jutro upiec kota. I problem byłby z głowy.

 
Komentowanie nie jest możliwe

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Wspolczesna bankowosc

20 maj

To, co potrzebne jest do pracy banku to bynajmniej nie bankowosc ani znajomosc narzedzi finansowych ani ekonomii ani analizy ekonomicznej. Teraz trzeba być najpierw uprzejmym idiota i kretynem, zaraz potem informatykiem i odwazna malpa, która nie waha się nacisnąć guzik, nie wazac na potencjalne konsekwencje, żeby nauczyc się (? moze raczej ‚zobaczyc’?…) w praktyce, niekoniecznie z podrecznika obslugiI trzeba mieć wszystko w dupie, lacznie z przyszłym kryzysem ekonomicznym.

Nie spelniam powyzszych warunkow.
Zwlaszcza, ze informatyk nie wie, co robi i dlaczego cos sie dzieje. A ja za czesto wiem.

 
Komentowanie nie jest możliwe

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Pozegnanie z królowa

19 maj

Krolowa dzis wyjezdza. W powrotnej drodze z lunchowego spacerku na drobne zakupki (wow, sukces dwoch miesiecy i roku poszukiwan, ale sza) przeszukano mi torbe i plecak trzykrotnie na odcinku moze 50 metrow.
Idziemy do domu wczesniej dzieki uprzejmosci kierowniczki, ktora dopiero dzis wrocila z wakacji (coz za duch samodyscypliny w druzynie, nikt sie nie urywal poza jednym takim moim „nowym Hiszpanem”….).
Bede miala wiecej czasu na szukanie przystanku.
Alternatywa jest pozostanie w pracy do 8 i szukanie przystanku, jak sie burdel bedzie juz rozladowywal. Doprawdy, roznice widze w otoczeniu jedynie, bo zabieram robote do domu. Nie pozwole, by fanaberie koronowanych przeszkodzily mi w wykonywaniu obowiazkow. Zwlaszcza ze korona cudza, choc ponoc wywodza sie z… ksiazat cieszynskich. Wiec moze powinnam jednak zlozyc hold? Hm.

Dobra, dobra, wywodza sie po kadzieli, wiec nie ma watpliwosci.

Tak samo jak podwojne zaprzeczenie daje potwierdzenie. A podwojne potwierdzenei zaprzeczenia niby nie daje.
Dobra, dobra…

 
Komentowanie nie jest możliwe

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Raz Dwa Trzy

19 maj

Mam poważne obawy, czy uda się zatargać chłopaków na koncert Raz Dwa Trzy w sobotę za dwa tygodnie (boshshshs… to jushshshs?).
Idzie ktoś ze mną?
Podobnież na kabareton i Czarka? (Oprócz Aniu46 i Mama, którzy idą)

 
Komentowanie nie jest możliwe

Napisane w kategorii Bez kategorii

 
 

  • RSS